Micimackó szoba
Sebestyén Péter
óvodapedagógus, fejlesztőpedagógus
Intézményünk arculatának és nevelési programjának megfelelően a hiányosságok, problémák szűrése után a felzárkóztatás, terápia megszervezése és megvalósítása a cél.
1. feladat – Állapotfelmérés
- első: 5 éves korban - DPT teszt, Lakatos K. Állapot és mozgásvizsgáló teszt, rövidtávú vizuális és verbális memória vizsgálat, grafomotoros és kommunikáció vizsgálat segítségével
- második: nagycsoportosok részképesség felmérése – Sindelar eljárással
2. feladat – Az eredmény értékelése az óvónőkkel, szülővel, a fejlesztés irányainak és módjának meghatározása.
3. feladat – Az egyéni fejlesztő foglalkozások időpontjának és időtartamának megszervezése, beindítása
4. feladat – 3 havonta a fejlődés értékelése, ha szükséges kontroll vizsgálat.
5. feladat – Az iskolába készülő, tanköteles nagycsoportosok szűrése részképesség vizsgálattal, ha szükséges, iskolaérettségi vizsgálattal /PSZK/